Fii manager pentru afacerea ta!

Axa prioritara: 3 – Cresterea adaptabilitatii lucratorilor si a intreprinderilor
Domeniul major de interventie: 3.1. – Promovarea culturii antreprenoriale
ID PROIECT: POSDRU/92/3.1./S/ 49297

Universitatea Spiru Haret prin Facultatea de Management Financiar Constanta, in parteneriat cu Patronatul Intreprinderilor Mici si Mijlocii Constanta si Project Management  Solutions SRL Constanta deruleaza proiectul “FII MANAGER PENTRU AFACEREA TA!”, proiect care se deruleaza in perioada 01.04.2011-31.03.2014.

Proiectul este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013: Investeste in oameni!

Parteneri:                                                                                                                                                                                                                      

  • Patronatul Intreprinderilor Mici si Mijlocii Constanta
  • Universitatea Spiru Haret, Facultatea de Management Financiar Constanta
  • Project Management  Solutions SRL Constanta

Proiectul isi propune crearea de noi experiente antreprenoriale prin dezvoltarea competentelor si abilitatilor necesare asigurarii adaptabilitatii persoanelor din grupurile tinta (intreprinzatori, persoane care doresc sa initieze o activitate independenta – someri si studenti/masteranzi ani terminali) la piata muncii si crearea unui echilibru permanent intre munca si familie.

Prin intermediul proiectului este vizata si dezvoltarea competentelor personale si profesionale (adaptabiltate, initiativa privata, comunicare, lucrul in echipa, abilitati antreprenoriale, spirit competitional) prin initiere, consiliere, asistenta si perfectionare continua in managementul afacerii si culturii organizationale.

Activitati in cadrul proiectului:

  •  Organizarea unei campanii de constientizare a mediului de afaceri privind experientele antreprenoriale si ale oportunitatilor de afaceri existente;
  •  Dezvoltarea personala si profesionala a grupului tinta;
  •  Acordarea de consiliere si asistenta in afaceri;
  •  Intocmirea unor planuri de afaceri noi si elaborarea strategiilor de dezvoltare a IMM-urilor existente;
  •  Premierea si subventionarea initierii si dezvoltarii de afaceri.

Implementarea va fi realizata in cadrul regiunilor: Sud-Est si Sud-Vest Oltenia.